Op safari in de polder

Op 1 juni 2019 organiseerde Stichting Bondeko een Sponsorwandeling in Natuurpark Lelystad

Een sponsortocht voor Bondeko is een wens van mij die na jaren dan toch in vervulling is gegaan. Doel is natuurlijk om geld in te zamelen maar dan door middel van een sportieve actie.
Hierbij lag een wandeling voor de hand maar hoe doe je dat dan in een polder met veel rechte en lange wegen?
Samen met Lotty zijn we op zoek gegaan naar een locatie. Hoe fijn zou het zijn als deze eerste sponsortocht voor Bondeko vanuit de thuisbasis van Theo kon plaatsvinden? Na overleg met Sjaak en Lotty kwam al snel het Natuurpark Lelystad in beeld. Verzamelen op
de zorgboerderij en na het verkrijgen van informatie over Bondeko bij een kopje koffie waarna de deelnemers op pad kunnen. Op een aantal manieren kon men naar het park komen; op eigengelegenheid, lopend voor de ‘die hards’, met de fiets of gebruik makend van de busjes die Sjaak belangeloos als taxi aanbood.
Het verslag van Peter, Pascal en hun kinderen van de 1 ste Juni 2019 geeft hier een mooi beeld van.
Hun enthousiasme was groot maar ook de andere deelnemers waren zeer tevreden en gingen met een goed gevoel naar huis. Hoe leuk was het om op safari te kunnen gaan in eigen land !!
Ook wij als organisatie waren zeer tevreden over deze dag. Het was mooi weer, enthousiaste deelnemers en natuurlijk een fraaie opbrengst. Met 17 deelnemers is er een bedrag van 420 euro opgehaald. Voor deze eerste keer geweldig. Hartelijk dank!
Mede door de aanwezigheid van de bestuursleden was het op deze manier mogelijk omdat zij allen als vrijwilligers waren ingezet. Volgend jaar hopen wij deze sponsortocht nogmaals te mogen te organiseren en hopen van harte dat u hieraan mee wilt doen, als vrijwilliger en deelnemer.

Namens de stichting Bondeko: Lotty en José